بلاگ

تجهیزات تعویض روغن

ممکن است شما هم قصد راه اندازی یک اتوسرویس را داشته باشید و بدنبال تهیه تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس آنرا داشته باشید . شرکت آرتا صنعت شرق به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات مورد نیاز جهت تعویض روغنی و آپاراتی ، دستگاه های مورد نیاز شما را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می نماید . جهت مشاوره رایگان جهت راه اندازی اتوسرویس خودرو و اطلاع از قیمت تجهیزات با ما تماس بگیرید .

تجهیزات قالیشویی

شاید شما هم به فکر راه اندازی قالیشویی باشید ، در ابتدا باید مشخص کنید که میخواهید یک قالیشویی سنتی را تاسیس کنید یا یک قالیشویی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ، در اینجا ما به توضیح تمامی موارد و تجهیزات لازم برای راه اندازی قالیشویی می پردازیم .

تجهیزات آپاراتی

اگر قصد راه اندازی یک آپاراتی برای ماشین های سبک یا سنگین را دارید نیازمند برخی تجهیزات برای راه اندازی هستید . شرکت آرتا صنعت شرق با سابقه طولانی در زمینه تولید تجهیزات تعمیرگاهی و آپاراتی , تجهیزات مورد نیاز شما را با کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش ارائه می نماید .

راه اندازی کارواش

ممکن است شما هم به فکر راه اندازی یک کارواش افتاده باشید و یا یک کارواش دارید که میخواهید برای آن تجهیزات تهیه کنید , ما در این مقاله به شما برای تجهیز کارواش کمک می کنیم با ما در ادامه همراه باشید .