بلاگ

جایگزین پمپ های بادی اسکرو

جایگزین پمپ های بادی اسکرو

پمپ باد صنعتی جفت با سیلندر پراید بهترین جایگزین پمپ های بادی اسکرو تولید شرکت آرتا صنعت شرق با نام تجاری کراپس قیمت مناسبتر - نگهداری کم هزینه تر - دائم کار - امکان استفاده از یک موتور یا دو موتور با توان و مخزن مورد نظر شما

تجهیزات تعویض روغن

تجهیزات تعویض روغن

ممکن است شما هم قصد راه اندازی یک اتوسرویس را داشته باشید و بدنبال تهیه تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس آنرا داشته باشید . شرکت آرتا صنعت شرق به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات مورد نیاز جهت تعویض روغنی و آپاراتی ، دستگاه های مورد نیاز شما را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می نماید . جهت مشاوره رایگان جهت راه اندازی اتوسرویس خودرو و اطلاع از قیمت تجهیزات با ما تماس بگیرید .

تجهیزات قالیشویی

تجهیزات قالیشویی

شاید شما هم به فکر راه اندازی قالیشویی باشید ، در ابتدا باید مشخص کنید که میخواهید یک قالیشویی سنتی را تاسیس کنید یا یک قالیشویی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ، در اینجا ما به توضیح تمامی موارد و تجهیزات لازم برای راه اندازی قالیشویی می پردازیم .

تجهیزات آپاراتی

تجهیزات آپاراتی

اگر قصد راه اندازی یک آپاراتی برای ماشین های سبک یا سنگین را دارید نیازمند برخی تجهیزات برای راه اندازی هستید . شرکت آرتا صنعت شرق با سابقه طولانی در زمینه تولید تجهیزات تعمیرگاهی و آپاراتی , تجهیزات مورد نیاز شما را با کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش ارائه می نماید .